Καλώς ήρθες στον κόσμο της ενέργειας ✨

Με μια δωρεάν εγγραφή, αποκτάς άμεση πρόσβαση σε εκατοντάδες ξόρκια, αποκλειστικές ενότητες και μαθήματα που θα σε βοηθήσουν να εξελίξεις τη γνώση και τη δύναμή σου.

Ξεκλείδωσε έναν κόσμο γεμάτο μυστήριο, δύναμη και ανακάλυψη — όλα διαθέσιμα για εσένα, χωρίς κόστος.

Ξεκίνα τώρα

Peny

peny

New member
Joined
May 3, 2026
Donations
€10.00
Messages
16
Καλησπερα!!! θελω να ρωτησω πως φαινομαι στη δουλεια μου? υπαρχουν αρνητικα ατομα και θελω να μαθω αν μπορουν να με βλαψουν η θα τους γυρισει μπουμεραγκ η κακια τους? 4-11-17. Ευχαριστω πολυ!!
 
Καλησπερα!!! θελω να ρωτησω πως φαινομαι στη δουλεια μου? υπαρχουν αρνητικα ατομα και θελω να μαθω αν μπορουν να με βλαψουν η θα τους γυρισει μπουμεραγκ η κακια τους? 4-11-17. Ευχαριστω πολυ!!
Παρόλο την αρνητικότητα υπάρχει υποστήριξη από ανδρικό πρόσωπο, όχι δεν θα καταφέορουν να σε βλάψουν, αλλά ούτε θα τους γυρίσει μπούμερανκ, τα λόγια που λένε εναντίων σου δεν έχουν ισχύ.
 
Καλησπέρα!! την Σ.Ε που με εχθρευεται φαινεται αν θα την μετακινησουν σε αλλο ποστο? στη διευθυνση πανω γνωριζουν τη συμπεριφορα της εγιναν 2 περιστατικα αλλα δεν ξερω αν θα το αφησουν ετσι η θα την μετακινησουν καπου αλλου? τι φαινεται? 4-7-8. Ευχαριστω πολυ!
 
Καλησπέρα!! την Σ.Ε που με εχθρευεται φαινεται αν θα την μετακινησουν σε αλλο ποστο? στη διευθυνση πανω γνωριζουν τη συμπεριφορα της εγιναν 2 περιστατικα αλλα δεν ξερω αν θα το αφησουν ετσι η θα την μετακινησουν καπου αλλου? τι φαινεται? 4-7-8. Ευχαριστω πολυ!
Η διεύθυνση γνωρίζει τα περιστατικά και υπάρχει μια διαδικασία σε εξέλιξη. Η μετακίνηση της Σ.Ε. είναι πιθανή, αλλά όχι άμεση. Η απόφαση θα βασιστεί σε κανόνες και ίσως χρειαστεί λίγη υπομονή από μέρους σου. Η σύγκρουση θα επιλυθεί, αλλά να παραμείνεις ήρεμη.
 
Καλησπερα!! οι προισταμενοι πως με βλεπουν στη δουλεια μου?? η κακια συναδελφος Σ.Ε ξερω οτι με κατηγορει αλλα βλεπουν τη δουλεια που κανω οι προισταμενοι οτι τα κανω σωστα και γνωριζω το αντικειμενο μου? 4-10-8. Ευχαριστω πολυ!!
 
Καλησπερα!! οι προισταμενοι πως με βλεπουν στη δουλεια μου?? η κακια συναδελφος Σ.Ε ξερω οτι με κατηγορει αλλα βλεπουν τη δουλεια που κανω οι προισταμενοι οτι τα κανω σωστα και γνωριζω το αντικειμενο μου? 4-10-8. Ευχαριστω πολυ!!
Ναι, οι προϊστάμενοι βλέπουν τη δουλειά σου και την εκτιμούν. Ξέρουν ότι είσαι ικανη και ότι γνωρίζεις καλά το αντικείμενό σου. Η συμπεριφορά της συναδέλφου σου μπορεί να δημιουργεί ένταση, αλλά δεν επηρεάζει την εικόνα που έχουν για εσένα. Αντίθετα, εσύ αυτή την περίοδο είσαι συγκεντρωμένη,με δουλεύεις με συνέπεια.
 
Καλησπέρα! Θέλω να ρωτήσω αν η Μ.Σ είναι πραγματική μου φίλη? Πιο συγκεκριμένα αν είναι αληθινή στο να με βοηθήσει σε αυτό που μου είπε ή πίσω από την πλάτη μου κανονιζει κάτι άλλο? 8-10-21. Ευχαριστώ πολύ!
 
Καλησπέρα! Θέλω να ρωτήσω αν η Μ.Σ είναι πραγματική μου φίλη? Πιο συγκεκριμένα αν είναι αληθινή στο να με βοηθήσει σε αυτό που μου είπε ή πίσω από την πλάτη μου κανονιζει κάτι άλλο? 8-10-21. Ευχαριστώ πολύ!
Η Φιλία σας είναι αληθινή, όμως στο μέλλον ίσως φέρει αστάθειες ή επριεαστεί από εξωτερικούς παράγοντες.
 
Καλησπέρα!! Υπάρχει κάποιος που βλέπω εδώ και καιρό δείχνει ενδιαφέρον θέλω να ρωτήσω τι ακριβώς νιώθει για μένα κι αν σκέφτεται να με πλησιάσει? 8-4-17. Ευχαριστώ πολύ!!
 
Καλησπέρα!! Υπάρχει κάποιος που βλέπω εδώ και καιρό δείχνει ενδιαφέρον θέλω να ρωτήσω τι ακριβώς νιώθει για μένα κι αν σκέφτεται να με πλησιάσει? 8-4-17. Ευχαριστώ πολύ!!
Νιώθει ενδιαφέρον και αποφασιστικότητα. Σκέφτεται να σε πλησιάσει σοβαρά και σύντομα.
 
Καλησπερα!! καλο μηνα!!! Φαινεται αν θα κανω συντομα σοβαρη σχεση? καποιο ατομο που θα ερθει και θα μεινει στη ζωη μου? 4-8-11. Ευχαριστω πολυ!!
 
Καλησπερα!! καλο μηνα!!! Φαινεται αν θα κανω συντομα σοβαρη σχεση? καποιο ατομο που θα ερθει και θα μεινει στη ζωη μου? 4-8-11. Ευχαριστω πολυ!!
Ναι, φαίνεται ότι έρχεται σύντομα μία σοβαρή σχέση – ένα άτομο που θα μπει στη ζωή σου με σταθερότητα, ωριμότητα και ειλικρίνεια.
 
Καλησπερα!! στη δουλεια φαινεται να με κρατανε στο ποστο που ειμαι? ανησυχω γιατι υπαρχουν ατομα που συκοφαντουν γενικα και φοβαμαι μην συμβει και σε μενα και με μετακινησουν η δεν μπορουν να μου κανουν κατι? 4-11-17. Ευχαριστω πολυ!!
 
Καλησπερα!! στη δουλεια φαινεται να με κρατανε στο ποστο που ειμαι? ανησυχω γιατι υπαρχουν ατομα που συκοφαντουν γενικα και φοβαμαι μην συμβει και σε μενα και με μετακινησουν η δεν μπορουν να μου κανουν κατι? 4-11-17. Ευχαριστω πολυ!!
Κράτα την ψυχραιμία σου, στηρίξου στη δουλειά σου και μην αφήνεις τις φήμες να σε καταβάλουν. Οι συνθήκες δείχνουν περισσότερο σταθερότητα παρά ανατροπή.
 
Καλησπερα! πως φαινεται η μητερα μου? θα ειναι καλα η φαινεται κατι κακο? 10-4-8. Ευχαριστω πολυ!
 
Καλησπερα! πως φαινεται η μητερα μου? θα ειναι καλα η φαινεται κατι κακο? 10-4-8. Ευχαριστω πολυ!
Υπάρχει μια μικρή αδιαθεσία, τίποτα σοβαρό, αλλά ένας απλός έλεγχος θα βοηθήσει να ξεκαθαρίσει πλήρως η κατάσταση. Δεν φαίνεται κάτι ανησυχητικό.
 
Καλησπερα! ο Η τι νιωθει ακριβως για μενα? πως με βλεπει? 7-19-4. Ευχαριστω πολυ!!
 
Καλησπερα! ο Η τι νιωθει ακριβως για μενα? πως με βλεπει? 7-19-4. Ευχαριστω πολυ!!
Φαίνεται πως ο λογαριασμός σου δεν τηρεί ακόμα τις προδιαγραφές για την προώθηση ταρώ.

Για επιβεβαίωση, σε παρακαλούμε να ανεβάσεις ένα μικρό “About You” θέμα στην ενότητα «Η Πρώτη μας γνωριμία», ώστε να δούμε ότι είσαι πραγματικό άτομο και όχι bot.

Δεν χρειάζεται να γράψεις προσωπικά στοιχεία — ένα απλό κείμενο για το ποιος είσαι και τι σε ενδιαφέρει είναι αρκετό.
 
Καλησπερα! ο Η τι νιωθει ακριβως για μενα? πως με βλεπει? 7-19-4. Ευχαριστω πολυ!!
Υπάρχουν θετικά συναισθήματα, σε βλέπει με εκτίμηση και σεβασμό. Υπάρχει έλξη, χαρά και η επιθυμία για κάτι σταθερό ή σοβαρό, αλλά παράλληλα φαίνεται να λειτουργεί με αυτοσυγκράτηση και να θέλει να έχει τον έλεγχο των καταστάσεων.
 
Καλησπερα!! ο Κ τι νιωθει για μενα? ξερω οτι ειναι αλλου και θα φυγει αμεσα απο τη ζωη μου αλλα θελω να μαθω τι νιωθει για μενα... 10-8-4. Ευχαριστω πολυ!!
 
Back
Top