- Joined
- May 1, 2026
- Messages
- 34
Αυτό το άτομο νιώθει ότι ο κύκλος σας έχει κλείσει. Εσύ όμως έχεις τη δύναμη να το ξεπεράσεις και να προχωρήσεις.Καλησπερα!! ο Κ τι νιωθει για μενα? ξερω οτι ειναι αλλου και θα φυγει αμεσα απο τη ζωη μου αλλα θελω να μαθω τι νιωθει για μενα... 10-8-4. Ευχαριστω πολυ!!